Το blog αυτό δημιουργήθηκε για να έχω τη δυνατότητα να συμμετέχω σε ένα ομαδικό blog, όπου είχα πρωτοδημοσιεύσει τις συνταγές που αντέγραψα εδώ τον Νοέμβριο του 2008 και όπου έκτοτε αναδημοσιεύω τις περισσότερες από τις συνταγές. Αν θέλετε να δείτε περισσότερα σχόλια σε κάποια συνταγή, πηγαίνετε στο παραπάνω blog και ψάξτε την.

26 Φεβ 2009

χρωματιστά τυρομπαλάκια



Στα πλαίσια της τυρινής εβδομάδας να και τα τυρομπαλάκια που έφτιαξα για την μπυροποσία της ποδοσφαιρικής ομάδας.
Απλούστατα στην παρασκευή, νόστιμα και πολύ όμορφα. Μπορείτε να παίξετε με τα χρώματα (έπαιξα κάμποσο κι εγώ) και για κάποια απ΄αυτά υπάρχουν εναλλακτικές δυνατότητες. Το υλικό στο εσωτερικό μπορεί να είναι το ίδιο ή να διαφέρει. Για παράδειγμα έφτιαξα μερικά με σκέτο ροκφόρ λειωμένο με πηρούνι και άλλα με προσθήκη φέτας, ρίγανης, ψιλοκομμένης λιαστής ντομάτας και πάστας ντομάτας στο βασικό μίγμα.

Το βασικό μίγμα είναι από :
-τυρί-κρέμα (π.χ. 1 πακέτο Philadelfia) και
-τριμμένο τυρί ουδέτερης σχετικά γεύσης (τα έφτιαξα με γραβιέρα και έμενταλ, αλλά κάνει και το ρεγκάτο ή και άλλα τυριά - π.χ. 170 γρ). Εδώ πρέπει να πω ότι η ποσότητα που χρειάζεται εξαρτάται από το πόσο λεπτά είναι τριμμένο το τυρί.
Δοκιμάζετε με κρύα τυριά (απ΄το ψυγείο) και προσθέτετε στο τυρί-κρέμα τυρί τριμμένο μέχρι να πλάθεται εύκολα χωρίς να κολλάει στα χέρια.


Η επικάλυψη (το εξωτερικό χρώμα) ήταν :

Στην επάνω φωτογραφία καρότο χτυπημένο στο multi και μαϊντανός ψιλοκομμένος (δεν τον στέγνωσα καλά - λάθος μου :). Ήθελα μίγμα σχινόπρασου-μαϊντανού, αλλά ξέχασα ν΄αγοράσω το πρώτο (αν είναι δυνατόν!)

Στην κάτω φωτογραφία : αμύγδαλο τριμμένο στο multi (άσπρα), φιστίκι Αιγίνης (πράσινα), μίγμα αμυγδάλου και καπνιστής πάπρικας (κόκκινα), μίγμα αμυγδάλου και κάρυ (κίτρινα), μίγμα από αμύγδαλο και μαυροκούκκι (ασπρόμαυρα) (τα μίγματα για να μη γίνουν υπερβολικά έντονες οι γεύσεις).

Πλάθουμε τα μπαλάκια και τα κυλάμε πάνω στο μίγμα της επικάλυψης (που έχουμε βάλει σε μεγάλο πιάτο). Για να κολλήσει καλά, ξανακυλάμε το επικαλυμμένο μπαλάκι ανάμεσα στα χέρια μας.

11 σχόλια:

άλλη Αγγελική είπε...

They are, indeed, mknace!
But I enjoy more the recipes of your country! :-)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγώ ξέρεις ποια θέλω, έτσι??
Τα ροκφορένια φυσικά:))

δεσποιναριον είπε...

Παιχνιδιαρα μου εσυ! Ας ηταν ολες οι βδομαδες .. τυρινες, τρελλαινομαι για τυρια. Δε λεω εχουν αρχισει να εισγουν κι εδω διαφορα ευρωπαϊκα αλλα πρωτον στοιχιζουν ο κουκος αηδονι και δευτερον αφου δε φερνυν μετσοβονε, να τους βρασω βρε (αδερ) Αντζελινα. :)

άλλη Αγγελική είπε...

Έλενα, σαν καλή οικοδέσποινα θα υποχωρήσω. Μην τσακωθούμε! :-P
Και τα φετένια πάντως θα σ΄αρέσουν.

Δεσποινάριον, αν σου στείλω τίποτις τυρένιο με το ταχυδρομείο, θα σου έρθει η αντιτρομοκρατική στο σπίτι;;; Αν δεν υπάρχει φόβος, στείλε διεύθυνση ;-)
(μετσοβόνε δε θα ναι, αλλά θά ΄ναι κάτι πολύ βρωμερό και πολύ μμμμ!!!...)

kiki είπε...

Ορέ τι ζωγραφιά είναι ευτούνη;;;; Θα δοκιμαστεί σε πρώτη ευκαιρία!

άλλη Αγγελική είπε...

Ευτούνη είπες;;; Ευτούνη;;;
:-DDDD
Δοκίμασέ τηνε , ψυχή μου! Δοκίμασέ τηνε, μα τον Άγιο! Και για έναν ακόμα λόγο : μιλάς σαν τη νόνα μου την Αγγέλικα... :-)

kiki είπε...

Μαρή Αγγέλικα, μετά από 21 χρόνια εδώ, μιλώ πιο ζακυθινά από τσου ζακυθινούς! Θά τα κάμω στη γιορτή μου μου φαίνεται ευτούνα ευτού !
;-)

δεσποιναριον είπε...

Χα χα οχι καλη μου ευχαριστω. Ασε μια φορα την παθαμε, εστελνε η κυρια Αννα κεφαλοτυρια, λιγδωσε η αλληλογραφια του καθηγητη στο οχαϊο στεητ, και μετα μας δειχνανε με το δαχτυλο σε στυλ, βρωμοτσοπαναρεοι! Εσεις ναι εκει εχετε κατι υπεροχα βρωμερα. Καλα κουλουμα.

άλλη Αγγελική είπε...

Ωχ, Δεσποινάριον! :-D

Nena είπε...

Α, δεν τόξερα αυτό. Συγχαρητήρια και με γειά. Τώρα το πήρα είδηση μέσω της Α Ν. για τα μπαλάκια έχω ξαναμιλήσει. Τα θέλω όλα!

άλλη Αγγελική είπε...

Ευπρόσδεκτο βέβαια το "με γεια", Νενίτσα μου, πάντα! Για την καθυστέρηση δε φταις εσύ!
:-)
Να σαι καλά, κουκλίτσα μου!
(Δηλαδή νά ΄μαστε όλοι πάντα καλά και να χαιρόμαστε ό,τι μπορούμε, διαδικτυακό, virtual ή πραγματικό)